söndag 18 juli 2010

Sommarstress

Vem sade att semester var till för avkoppling?! Den människan visste inte vad han/hon pratade om. Definitivt inte.

Har haft en semester full av mil i bil, och nu ska det bli 120 mil till. Fast med flyg denna gång tack och lov. Kom hem efter en jätterolig 40-års fest idag och nu går tvättmaskinen varm och packandet är i full gång, för imorgon går flyget till norrland. Ska dit och slåss med myggen. Brrr... hatar det. Jag blir alltid så svårt myggbiten för myggen älskar mitt blod. Dessutom får jag en sådan klåda efteråt så jag klöser sönder mig och får stora sår överallt. Inte kul kan jag säga.

Är så trött så jag vet inte var jag ska ta vägen. Det blev en sen kväll igår. Eller snarare tidig morgon. Kom i säng kl 03 ... Gäääsp ...

Nej nu är det dags att packa.

3 kommentarer:

Tina sa...

Då vill det till att damen ser till att semester blir SEMESTER! Rensa kalendern från allt du kan och ta dagen som den kommer. Du måste sköta om dig!

Ninas skrivarlya sa...

Tack Tina för att du alltid peppar mig! Tyvärr är det alltför mycket som måste fixas nu som jag inte kan rå på. Födelsedagsfirande och begravningen som hägrar och måste ordnas. suck ...

Tina sa...

Jo sådant kan man ju inte rå på :-( Men resten kan du allt sudda ut. Något går alltid att stryka. KRAM på dig