tisdag 31 augusti 2010

Fru duktig

Jag har bestämt mig för att börja mitt nya liv. Igår var jag ute och promenerade efter dagis, samma idag. Dessutom har jag tränat på crosstrainern i 20 min och 10 min styrka. Kände mig så himla duktig och tänkte att när jag ändå är hemma så mycket så kan jag passa på att träna. Har ju crosstrainern som står som ett dåligt samvete i vardagsrummet och då måste jag liksom träna... Pust och stånk. BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

2 kommentarer:

Linda sa...

Åhhh.. duktig du är.
Jag har också börjat "mitt nya liv" denna veckan. Långa promenader och imorgon blir det lite cross för mig med.
Nu ska vi kämpa på och lyckas Nina!

Ninas skrivarlya sa...

Jajamensan Linda! Nu kör vi så det ryker! :)