onsdag 1 september 2010

Annorlunda författarmöte

Imorse gick jag min morgonrunda efter dagis igen, och vem stöter jag på om inte... *trumvirvel*... Camilla Läckberg herself. Gick bara av ren nyfikenhet förbi deras hus idag, och där var hon och hennes lille son på väg till dagis. Lillkillen tultade fram till mig, log sitt bredaste leende och tog mitt finger och skulle följa med mig en bit på vägen tyckte han. Camilla flinade och sade att de jobbar på hans sociala kompetens. Till slut släppte han och gick motvilligt tillbaka till mamma som bara garvade och sade att han inte är det minsta blyg. Nej det kunde jag ju hålla med om. :) Sötsnöre!

Köpte förresten hennes senaste bok i pocket igår... Var det ett omen?!

2 kommentarer:

Anneli Stålberg sa...

Spännande! Det verkar som om hon är trevlig :)
Kram!

Ninas skrivarlya sa...

Ja i alla fall om man ska bedöma det lilla vi sade till varandra så verkar hon trevlig. :)