fredag 15 oktober 2010

Aj! Eller: det är synd om mig idag!


Har så jeeeeefla ont i ryggen. Sträckte väl mig igår som det känns, och inatt har jag knappt sovit alls. Hittade ingen skön ställning att sova i och när jag väl hittade den så vaknade jag efter ett tag då jag behövde vända mig. Då var det som att få knivar i ryggen...! Usch. Lika ont idag med. Varje andetag gör ont. Bläää.

Idag åkte maken till Norrland för en veckas älgjakt. Typiskt att det skulle bli just den här veckan då när ryggen pajat. Nåja, det får gå. Det ska väl bli bättre om ett par dagar. Lagom tills han kommer hem eller så... Hurra, hurra...

3 kommentarer:

Agneta sa...

Min man ska till Småland idag och jag skulle vara gräsänka och ha det skönt, men med pajad mage känns det inte lika skönt...
Krya på oss, du med ryggen och jag med magen.

Perny sa...

Nej men usch vilken dålig tajming, för er båda.

Jag är mest bara gnällig två fredagar av tre för att maken inte är hemma till fredagsmyset, men jag har varken inplanerade rygg- eller magsmärtor så jag får nog hålla mig i skinnet.

Jag har förstås huvudvärk så jag kanske får vara med i klubben ändå :)

Krya på er!

Ninas skrivarlya sa...

Men vilken härlig klubb vi kan bilda här; "fredagsvärkarna". Alla med någon form av ont någonstans på fredag är välkomna. :D

Krya på oss alla tre då. :)