torsdag 25 november 2010

Min dag


Ok, då ska jag fixa en tävling. Håll utkik. :)

Idag har det varit en helt galen dag. Var sen till praktiken och på väg dit får jag sms från min handledare att hon försovit sig och ber mig sätta igång klassen. Inga problem, jag vet vad som ska göras och så. Klassen ska göra ett grupparbete och ska sedan redovisa. Det går bra. Sedan är det repetitionsfrågor som ska gås igenom inför skrivningen nästa vecka. Det går bra fram till sista kvarten, då tar det tvärstopp i huvudet. Vi ska prata om arbetsmiljölagen och jag får totalt hjärnsläpp. Jag kommer inte på vad det står för och ser desperat på min handledare. Hon uppfattar att det tog stopp för mig och tar över. Guuuud så pinsamt!! Men jag får skylla på att det är lite för mycket för mig så det är inte konstigt att kroppen till slut säger ifrån. Nu är det slutet av terminen också, och det märks både på elever och på mig. Trött och less...

Resten av dagen har gått som i sirap. Riktigt seg sirap... Så trött. Ska försöka lägga mig tidigt idag. Säger jag varje dag... lyckas jag? Förmodligen inte.

Inga kommentarer: