fredag 21 januari 2011

Fredag! Hurra!

Idag ska jag skriva. Bara skriva för nöjes skull hela dagen lång. Nästa vecka måste jag ta itu med skoljobbet som hägrar (jippi... ni hörde väl engagemanget där va´?) och det känns sådär får jag väl säga. Jag har börjat tvivla på om ämnet till min uppsats håller, och det är tydligen en massa regler för hur man får kontakt med "intervjuoffer" i den kategori jag hade tänkt mig (fd patienter) så nu blir jag tveksam. Kanske jag direkt ska ta och byta inriktning på ämnet, istället för att stå där en månad senare och ha problem att få personer att intervjua och måste börja om då och där?! ska fundera vidare under helgen på hur jag ska skriva istället så får jag maila min handledare på måndag.

Men idag är det FREDAG gott folk! Åh vad underbart! Jag älskar fredagar. Och den kärleken är nog besvarad, för det brukar alltid vara en bra dag för mig. Hoppas den här fredagen inte är något undantag.
En härlig sommarbild från i somras tagen av min fina dotter

1 kommentar:

www.malinrocaahlgren.com sa...

Låter bra att du bara ska skriva för nöjes skull. det måste man ibland. Trevlig helg :)