fredag 21 januari 2011

Vilken härlig skrivardag!

Oj vad jag har skrivit idag! 10 sidor fick jag till. himmel vad det flöt på. Det var bara att följa med och låta karaktärerna styra en dit de ville. Jag följde villigt med och vilken värld som uppenbarade sig. Jag är helt lyrisk. Nu kommer helgen dessvärre att gå i renoveringens tecken, så det lär inte bli så mycket skrivande. Men jag är väldigt nöjd med dagens skörd.

Leker lite med nya appar på telefonen, och här är ett foto från i höstas som jag redigerat lite snabbt.
BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

5 kommentarer:

Perny sa...

Wow, tio sidor! Det är ju helt underbart bra! Grattis!

Annika, Bokplantan sa...

Tio sidor är inte illa. Bra, bra, bra!

www.malinrocaahlgren.com sa...

Duttit. Trevligt med en bild på dig. Nu vet jag vad jag ska leta fetr när vi ska ses ;)

Katarina sa...

Härligt när inpirationen flödar! :)

Ninas skrivarlya sa...

Perny: Tack så mycket! :)

Annika: Nä det är inte så illa faktiskt. Tack, tack, tack. :D

Malin: Hihi, fast jag är inte så svartvit som på bilden... ;)

Katarina: Ja verkligen! Så kul! :)