torsdag 17 mars 2011

Dålig blogglusta idag...

Idag har det varit en bra dag och en dålig dag.

Bra: Jag har kommit igång med mitt deckarmanus på allvar och skrivit ett utförligt synops. Härligt! Har bara skrivit 2 340 ord idag på manuset, men jag har ju skrivit synopset på ett par sidor också. :)

Dåligt: Som sagt, ett halvår sedan mamma dog. Ganska precis nu... :( Men jag har också fått lära mig "the hard way" att man aldrig ska lita på någon. Aldrig! Inte ens de man trott var ens vänner. Jag säger inte mer än så, men den insikten har gjort ont i mig idag.

Hoppas på en bättre dag imorgon.

1 kommentar:

Ebba Range sa...

Bra: Otroligt många ord måste jag säga:-)
Dåligt: Sorry att du tillhör den skaran som inte längre känner tillit och har blivit besviken:-( Jag brukar numera säga, att jag tror precis vad som helst om vem som helst. Människor kan vara grymt onda mot varandra. Hoppas att det blir en bättre dag ... /Kram