tisdag 1 mars 2011

Ivar Hamarsman

Jag är medlem på sajten Kapitel1.se och där har jag funnits sedan 2 år. Då marknadsfördes sajten som Bok-SM och jag lade upp mitt manus. Där fanns (och finns) en massa begåvade människor med fantastiska manus. En av dem är Ronnie G Lundin och hans bok Ivar Hamarsman - rikaste mannen på Fårö. Den kom ut förra året och nu har jag köpt ett eget ex som han så snällt signerade till mig.

Jag är extra intresserad av denna bok eftersom den utspelar sig under samma period som mitt manus Prövningar, dvs 1300-talet. Nu ska jag
bara läsa ut en annan bok först innan jag tar itu med Ivar Hamarsman.

4 kommentarer:

Annika sa...

Jag blev så nyfiken på att läsa något av dig. Trodde du lagt upp ett manus på Kapitel 1, men hittade inget... Jag får tålmodigt vänta tills du blir utgiven... :)

caroline sa...

Ah...vilken spännande sida! Tack för tipset! Annika skrev precis och undrade om du lagt ut något av dina egna alster...hojta till i så fall. Skulle vara så spännande att läsa!

Ninas skrivarlya sa...

Annika: Jag tog bort manuset därifrån för länge sedan när jag var på väg att avsluta mitt medlemskap där, men hur det var så har jag hängt kvar på sidan. Dock har jag inte haft ork att lägga tillbaka manuset igen. ;)

Ronnie sa...

Tack för fin reklam för min bok Nina
Ronnie