söndag 27 mars 2011

Min söndag

Idag blir det en lugn och skön dag (får man hoppas, alltid är det något som går på tok). Snart ska vi åka iväg till en nybyggd shoppinggalleria (Port 73) i Haninge söder om Sthlm och kolla lite. Maken behöver kolla lite kläder, och jag hittar väl alltid något snyggt att inhandla... Kanske inte till mig själv, men till barnen eller till hemmet. Är på jakt efter några snygga ljuslyktor att ha i vardagsrummet, men hittar inga. Får väl leta där också. Kanske det finns där, för det finns en inredningsbutik som har så himla mycket snygga grejor där så man blir alldeles knasig i huvudet... :)

Ikväll ska dottern och jag gå på bio; Black Swan. Det ska bli kul. Jag går alldeles för sällan på bio, och den här filmen sägs ju vara bra.

Nu ska jag ta och dricka upp kaffet och fixa lite lunch innan vi åker iväg.

2 kommentarer:

Linn sa...

Ta med en kudde, jag tyckte den var lite äcklig i vissa delar ;-)

/ Linn

Ebba Range sa...

Ljuslyktor kan man inte få för många av:-) Lycka till o Kram