onsdag 23 mars 2011

Nu är jag på G igen!

Idag var jag på universitetet och pratade lite med min handledare för uppsatsen. Det kändes jättebra. Hon är tuff, men bra. Hon pekar på felaktigheterna direkt utan knussel, och det kan kännas hårt, men å andra sidan så är det ju för att det ska bli en så bra uppsats som möjligt.

Uppsatsen har verkligen legat i träda nu en månad nästan, men nu känns det positivt och jag är sugen att ta tag i den igen. Nu ska jag ta och leta litteratur och artiklar som behövs till uppsatsen. Men först måste jag nog försöka jobba med en dödstråkig uppgift som måste bli klar till på fredag. Problemet är att det är en bok som jag ska ha som jag inte får tag i. Blir tokig på sånt!

Nu ska jag dricka upp mitt te och sedan är det dags för lite skoljobb.

Åsså är det ju lillördag idag. Ej att förglömma ...

Inga kommentarer: