tisdag 12 april 2011

1 544 ord

Idag tog jag ett beslut att vila från uppsatsen eftersom jag är lite less, och dessutom saknar jag litteratur som jag kan använda. Imorgon ska jag bege mig på en biblioteksrunda igen tänkte jag, så dagen idag ägnades åt mitt 1700-talsmanus. Så härligt att skriva lite om den epoken igen. Jag blev så inspirerad av filmen The Duchess som vi såg i helgen, så det kändes så underbart att få återstifta bekantskapen med mina karaktärer där. Skrev 1 544 ord. Bra jobbat.

Nu ska jag sova. Idag åt vi spanska jordgubbar och grädde. Helt underbart gott! Orkar inte lägga upp bilden. Tar det imorgon.

Go'natt!

4 kommentarer:

Anneli Stålberg sa...

Bra jobbat!
Kram!

Cattis sa...

Mycket bra jobbat. Själv är jag inne på fjärde syftet i uppsatsen. Men, men skam den som ger sig.

Lycka till med allt idag

kramkram

Åsa Hellberg sa...

Den filmen vill jag också se.

Ebba Range sa...

Vad du kan Nina:-) Skönt att få 'fly' från uppsatsvärlden en stund. Bravo! Kram