tisdag 19 april 2011

En shot till, tack


Nu har äntligen Marias bok "En shot till tack" kommit från tryckeriet och den är verkligen jättefin! Idag har jag beställt en bok av henne och snart kommer den hem till mig, signerad och allt. För ett tag sedan lade hon upp en teaser ur boken på sin blogg så man fick läsa lite, och jag fastnade direkt och ville veta mer! Nu har den alltså äntligen kommit, och nu ska jag snart få hålla den i min hand och läsa den. Om någon dag så ...

Boken släpps i handeln 1 maj, men är du - liksom jag - nyfiken på den; gå in och beställ boken via hennes sida. Klicka bara HÄR!

2 kommentarer:

Maria E. sa...

Tack för reklamen och de fina orden:). Ser inte ut som att det kommer några böcker i dag, snyft, men i morgon kanske...:)
Kram

Ebba Range sa...

Reklam är alltid bra - iallafall i det här sammanhanget:-)
Kram