torsdag 21 april 2011

Glad Påsk!


Nu kommer jag att ha en liten bloggpaus under påsken eftersom vi åker till syster imorgon och stannar där hela påsken. Det kommer att bli fullt hus där med flera vänner till både dem och oss så vi blir väl allt som allt 14 personer som ska trängas i deras lilla hus. Men, men, allt går. Finns hjärterum ... osv.

Har just gjort klar en av fyllningarna till min fina påsktårta. Ska försöka lägga ut en bild på den i alla fall när den är klar. Fyllningen är en vit chokladtryffel med vanilj och citron, och andra fyllningen blir hallonmousse. Tårtbottnarna är av choklad, och så blir det marsipanlock. Låter inte det mumma så säg?!

Men nu ska vi ta det lugnt resten av kvällen, för idag för 8 år sedan träffades maken och jag! :) Tänk vad tiden går..

Önskar er alla en underbar påsk! Det ska jag se till att ha! Kram på er! Vi ses efter påsk igen.

5 kommentarer:

Ebba Range sa...

Kram & ha det så najs med tårta och allt:-)

Cattis sa...

ha en underbar påsk och ladda med energi, för det behöver du(och jag) i veckan som kommer. Så om du laddar lite extra så skickar du ner lite till mig sen :)

kramkram

Perny sa...

Glad bloggfri påsk!

Tina sa...

Grattis & Glad Påsk!
... du råkar väl inte ha vägarna förbi hit och råka glömma kvar tårtorna här? ;-)

Anneli Stålberg sa...

Hoppas att din påsk är riktigt härlig :)
Kram!