måndag 30 maj 2011

Det är mycket nu...

Idag har jag:
  • Ansökt om ledighet för dottern
  • Varit på universitetsbiblioteket och virrat runt för att hitta böcker
  • Gjort klart min sista uppgift i skolan (förutom uppsatsen)
  • Kollat upp jobb att söka

Imorgon ska jag:
  • Åka till Väsby för att avsluta allt runt mammas lägenhet. Papper ska skrivas på och nycklar ska överlämnas... Åh Gud så tungt det kommer att bli...
  • Skicka in sista skoluppgiften
  • Söka jobb
  • Packa

På onsdag ska vi:
  • Åka till Jämtland med familjen och syster med familj och systers sambos föräldrar för att vara där över hela långledigheten! SÅ lovely! SÅ! Vi är så värda ett par dagars vila, lugn och ro med skratt, vin och mys med familjen.
Ser fram emot det. Massor!

3 kommentarer:

Anneli Stålberg sa...

Fullt upp :) Lycka till med allt.
Kram!

Ebba Range sa...

Det där var ett schema som heter duga - skönt att det kom avkoppling på slutet:-)
Lycka till imorgon - förstår att det är motstridiga känslor<3 Ska tänka på dig!
STOR KRAM

Åsa Hellberg sa...

Vad kul att åka iväg med ett gäng man gillar.
Jag är dålig på sånt och måste skärpa mig.