söndag 25 september 2011

Gillar inte bokmässan...

... eftersom jag inte var med. I år heller. Buhuuu! Har medvetet hållit mig borta från bloggen, facebook och twitter för att slippa läsa om hur KUL alla har på mässan. Min syster var där också... Men inte jag... :(

Kommer jag att vara där nästa år? Det hoppas jag verkligen. Kanske med en egen bok i handen? Det är ett mål att drömma om i alla fall.

Nu ska jag sova efter en "week from hell" där allt gått tokigt. Då menar jag ALLT! Förutom idag då jag köpte en ny, fin dator som jag skriver på nu. Behövde en bättre dator att sitta och jobba på när jag jobbar hemma på kvällarna (nej, vi lärare jobbar ju inget över... ;))

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har saknat dina inlägg. Själv gjorde jag precis tvärtom och satt och läste så mycket som möjligt om hur kul alla har haft och nästa år ska jag dit och du med, hoppas jag. Trist att allt har gått fel, hoppas det vänder nu. Roligt med ny dator i alla fall. :-)

Åsa Hellberg sa...

Jag tänker att det är måndag och nu är mässkiten över:)

Ninas skrivarlya sa...

Helena: Tack! Vad snällt sagt av dig. :) Ja vi får hoppas att vi kommer till mässan nästa år. Det satsar vi på. :)

Åsa: Hihi. Ja, vi har våra egna sätt att tänka på saker. Och tur är väl det.