måndag 24 oktober 2011

Anno 1790

SOM jag såg fram emot denna serie. Jag skriver ju själv om just denna period så jag såg fram emot att få lite input, lite inspiration, lite... jiiihaaa! Men nej. Det här var segt som kola. Jag hade svårt att hålla isär flera personer, handlingen var seg och skådespelarna dåliga (utantill-läxa av repliker utan någon som helst känsla).

Nu ska jag lägga mig, fortfarande med en gnagande känsla av besvikelse. SOM jag hade längtat, och så blir det bara pannkaka av allt. Så synd. Så himla synd. Det hade kunnat bli så bra, men tyvärr vet jag inte ens om jag har lust att se nästa program ens. Då ser jag hellre "Mitt stora feta syrianska bröllop" som gick samtidigt fast i en annan kanal. Det säger väl allt...

1 kommentar:

Ninni sa...

Jamen jag meeeeed...!!!!!Such a dissapointment!!!!Det hade ju kunnat bli så bra! Men, icke. Andra delen var väl kanske lite bättre...men jag vet inte om jag kommer att följa serien. Peter Eggers är ju ganska fin att titta på iofs så...nja, kanske;)