lördag 21 januari 2012

En idé på hur jag kan gå vidare


I morse när jag vaknade så fick jag en idé på hur jag ska fortsätta i manus 3. Jag har nämligen ett manus som jag påbörjade för ett tag sedan som jag totalt körde fast i och lämnade åt sitt öde. Nu har manuset legat och pockat på min uppmärksamhet igen eftersom det är en idé som jag tror stenhårt på. Jag har bara inte vetat hur jag ska gå vidare...

Nu vet jag. Nu ska jag bara hitta tid att hinna skriva också... Om jag hade det här huset så skulle jag kunna skapa mästerverk... Vilken dröm!

5 kommentarer:

Åsa Hellberg sa...

Jösses, vad mysigt.

Hanna Lans sa...

Gudasr, vad läckert, jag vill nästan äta upp det!

Hanna Lans sa...

GudaRS ...

Anneli Stålberg sa...

Mycket poetiskt vackert!
Kram!

Ninas skrivarlya sa...

Åsa: Visst är det?!

Hanna: Nää, inte äta upp. Då blir det ju inget kvar... ;)

Anneli: Ja, tänk vilken fantastisk inspiratioskälla detta skulle vara! :)
Kram