lördag 5 maj 2012

Böcker jag vill ha just nu...

Åh som jag längtar efter denna bok...

Och denna... Kärlek och medeltid. Kan det bli bättre?

Pernillas bok. Så fin och jag är så nyfiken på den!

Självklart Joannas bok också! Den är så fin, så fin, precis som författarinnan!


Uppdaterat:
Jag kom ju på att den här också står högst på min lista och skulle just uppdatera när jag såg att stackars Åsa redan besökt bloggen och sett att den inte var med. Jag rodnar och skäms. SJÄLVKLART ska den här boken vara med! Sådetså.


Sedan finns det ju en miljard böcker som jag vill ha, men de här står högst på min "vill-ha-lista" nu.

5 kommentarer:

Åsa Hellberg sa...

Jaha, där fick man inte vara med:)

Ninas skrivarlya sa...

*rodnar av skam* HUR kunde jag glömma din bok? Jag dör... Självklart ska den vara med! Jag var precis på väg att ändra, men du hann visst före... Hihi.

Ninas skrivarlya sa...

NU är det uppdaterat. Förlåt! Jag skäms på riktigt... :/

Anonym sa...

Alla verkar de mycket bra och de står riktigt högt även på min lista över böcker som jag vill ha.
Ha en fin vecka!

Monica O Kolkman sa...

Jag har också en lång önskelista inkl de böcker du nämner. Men jag har massor av olästa böcker så har lovat mig att inte skaffa några nya. Men tror inte jag kommer att hålla det löftet ...