fredag 31 augusti 2012

Releasefesten i bilder

Nu kommer lite bilder från den underbara festen igår. Jag har gått omkring och lett massor idag och känt att trots att regnet öst ner och jobbet var långt ifrån rosenskimmer idag, så kändes det ändå som bomull runt hjärtat när jag tänkte på gårdagen. Alla underbara människor jag träffade där som var där i samma syfte; att fira vackra Simonas ljuvliga bok, det är helt fantastiskt.
Helena
Helena
Anneli
Annika
Åsa
Emmelie
Maria (Paperback lover)
Elin och Anna (Kära syster)
Pernilla
Susanne
Nina (minns inte vad din blogg hette...)

Här är lite bilder:

Simona tar emot gäster och presenter

Simona och Christopher O'Regan pratar medeltid

Många tallrikar var det

Ljuvliga munsbitar!! Åsså vin till förstås.

Goda bakelser till efterrätt

Självklart måste chokladbitarna ha bokens omslag

Några av de fina bloggerskorna jag träffade.

Fler härliga bloggerskor.

Fantastisk goodiebag...

... med ett signerat ex av Boken med stort B; Betvingade!

Nu ska jag ta och läsa boken och äta lite choklad. Fredagslyx!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Iiiiiii! Vad häftigt :). Jag längtar efter Simonas bok som jag också kommer att få eftersom jag deltog i en tävling att skriva en recension på Betvingade innan den givits ut.
Nu håller vi tummarna att själva kunna hålla releasparty i framtiden :).

Ninas skrivarlya sa...

Carola: Åh vad kul att du deltog där och fick en bok. Lovely. Ja, så klart att vi ska ha releasepartyn någon gång! :D

Anneli Stålberg sa...

Det var SÅ roligt att äntligen få träffas, hoppas att vi snart får göra det igen. :)

Kram!