lördag 29 september 2012

Det kom ett paket...

Igår fick vi äntligen paketet med saker vi beställde från Formexmässan i augusti till vår webbutik.. Vi ska nu vara återförsäljare för ett företag som säljer jättefina smycken, mobilväskor, sjalar, väskor och annat fint. Jag kommer att skriva mer när jag lagt in alla saker i butiken. Nu tog jag bara några snabba foton för att ni ska se några av sakerna vi beställde.

Få se om jag hinner börja fota idag. Jag ska ordna lite för dotterns födelsedag imorgon, och dessutom ska jag ut till Arlanda och hämta makens syster och systerdotter som ska sova här två nätter innan de åker till Island för att titta på hästar. Puh! Maken åker till Island idag med jobbet. Vissa har det bra. Vårt jobb åkte till Skövde förra året. Joråsåatte. Vad är Island mot Skövde liksom?!

Nä, nu ska jag fortsätta "greja på" lite innan det är dags för Arlanda.
Paket är alltid roligt!

Armband med svarta och vita "kristaller" som glittrar fint.

Jättefina örhängen
Armband
Suuupersnyggt halsband

Mobilväska - Dödskalle
Mobilväska - Silverpärlor
Mobilväska - Svarta pärlor

Inga kommentarer: