fredag 4 januari 2013

God fredagsförmiddag

Fredag! Vad hände?! På måndag börjar jag jobba igen. Jösses vad två veckor går fort. Jag skulle gärna vilja ha jullov ända till sommarlovet. Hehe.

Nä, nu ska jag nog försöka vara lite nyttig. Tvätt ska hängas, diskmaskinen ska få lite att jobba med ... Såna där kuliga saker ni vet. Dessutom ska jag börja skriva synops för mitt tredje manus och fundera ut persongalleri, platser osv. DET är härligt däremot! Känns helt underbart att få börja på ny kula och jobba med manus igen. Jag har saknat det lite under julen, och igår läste jag lite snabbt igenom mitt förra manus och häpnar över hur bra det faktiskt är.

Jodå, ödmjukhet är mitt mellannamn...

1 kommentar:

Agneta sa...

Härligt! Inte att börja jobba på måndag men nytt manus! Själv får mitt skrivande snart en nystart idag! Eller en nygammal nystart. Det känns lite inspirerande i skrivmörkret. :)